Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2016 18:13 - Какво изобщо правя?
Автор: taniadacheva Категория: Поезия   
Прочетен: 976 Коментари: 2 Гласове:
3



Тук правя толкова неща
самото място пее че присъствам
и песента разхожда се по пръстите ми
за да правя толкова неща
че всички думи вече са прокъсани
от употреба, но с тях въздуха наблъсквам
и правя толкова неща:
цветята от килима ги откъсвам
във вази слагам случките наблъскани
от правене на толкова неща
че толкова небета са разпръснати
по шкафовете, че света просъсква
тук правя толкова неща
че с мислите си плочките поръсвам
за да не се препънат в бързината пръстите ми
тук правя толкова неща
че вече чистотата е понятие за мръсно
а душите са стерилни вече, късно е
да спра да правя толкова неща
подреждам си реда, и го разпръсквам
за да го подреждам пак, прекъсвам
да правя толкова неща
за да направя още, слагам си на гъсто
добродетелите, прави да стоят, че вече късно е
да ги съживявам с тази цял, аз просто толкова неща
направих, че оставя ли ги, ако ги прекъсна
няма аз да знам коя съм, ще се пръсна
и правя толкова неща
че появява се вината че не правя повече, насъскана
от вината на предишните дела, разкъсани
от правене на толкова неща
че себе си отблъсквам
като с неща за другите които правя, аз отблъсквам ги
тук правя толкова неща
самото място пее че присъствам
и песента разхожда се по пръстите ми
тук правя толкова неща
за да нямам време да присъствам,
и имитирам че съм тук, за не го почувствам.

image


Тагове:   неща,   правя,   присъствам,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. madmaxx - :)
22.02.2016 22:45
Тогава да направим нещо различно? :)
цитирай
2. silver4eto - Daaaaaaaamn...
23.02.2016 10:43
толкова добре написано...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taniadacheva
Категория: Поезия
Прочетен: 639966
Постинги: 270
Коментари: 504
Гласове: 2583
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930