Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2013 17:35 - "ИСКАМ ДА ПЛАЧА"...като си помисля, че трябва да озаглавя така стихотворението си
Автор: taniadacheva Категория: Поезия   
Прочетен: 3960 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 10.03.2013 17:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искам да плача
до писък
до съсък
до кървава слуз под клепачите!
Искам да плача
Живота
когато
за смърт го боят пак броячите.

Искам да плача
до горест
до болест
до пълнено с думи безмълвие!
Искам да плача
до радост        
до лудост-
да изпиша смехът ти със сълзите.

Искам да плача:
ще пия
ще пиеш
туй питие от душата ми.
Искам да плача
-от солта във сълзите
ще се превърнем в статуи.

Искам да плача
където
сърцето
ти може да стане на къща.
Искам да плача
и стаята
банята
та и котлона горещ да прегръщам!

Искам да плача:
полека
пътека
сълзите пред мен да направят.
Искам да плача
и с мънички крачки
от неизбежното да се избавя.

Искам да плача
на нива, когато
последното зрънце добро е продадено.
Искам да плача
в хрипливо стакато
с молците в пианото ми проядено!

Искам да плача
до грозно
до черно
и с въглен да мажа понятията!
Искам да плача
крещейки
трошейки
от копнеж по на „изграждам” обятията!

Искам да плача,
да вия
да лая
за да докажа че куче не съм.
Искам да плача;
да счупя критерия
който да гоня научена съм.

Искам да плача
за всички стандарти
които „постигам”рушейки ги.
Искам да плача
но с хумор
що тумор е,
но пък лекува разсейките...

Искам да плача
със тебе!
Но  тебе
точно плачът ми,плачът ми разваля те:
Искам да плача
и радост съм, плачейки,
но ти радост, сладка си, а аз съм солена -  Провалям те,        радост, провал съм...провалям те  !!!-  
Искам да плача ...
image



Тагове:   плача,


Гласувай:
6



1. madmaxx - :)
10.03.2013 18:35
(hug)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taniadacheva
Категория: Поезия
Прочетен: 639928
Постинги: 270
Коментари: 504
Гласове: 2583
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930