Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2019 04:38 - Не е стихотворение, твърде е искрено
Автор: taniadacheva Категория: Поезия   
Прочетен: 670 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 08.07.2019 05:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Целуни ръката ми

Стискай

Трябва ли да те уча как се разкъсвява?

Намери със зъби артерията

Трудно ти е да я срежеш, знам,

За да раздвижиш уста кажи „обичам те”

С тези думи убийствата винаги почват

Не гледай в очите ми

Жал ще ти стане

Вътре в очите на хищниците винаги има сърна

Затова ги обичате

С тези думи убийствата винаги свършват

А трябва

Мразя тая думичка, и тя ме мрази

Защо толкова „трябва”?

Ако е правилно, защо сърцето така бие, че излезе ли, тая думичка

Ще я удря

И удря

В земята

Глух вълчи вой се блъска в гърлото ми,

Пее да спреш, да ме погледнеш

Да задържиш ръката ми преди да я откъснеш

Ти спираш

Затварям очи, не искам да видиш, че ме е страх

Че съм твърде мъничка за земята където ще сляза

Че треперя,

Толкова трудно се спирам да търся пролуки в очите ти

и от тях да застрелям желанието ти

да ме застреляш

Стигаш врата ми,

ако допреш ухо до него

ще чуеш плача,

искам да седим цяла нощ и да го слушаш,

искам да сме живи,

това е толкова грешно,

трябва да си заслепен от болка,

уморен, колкото съм аз,

когато стигнеш сърцето,

за да го смажеш,

защото там ще видиш името си,

трябва да си спокоен

когато спира да бие

и тази част, където е то,

хората трудно трият себе си

Защо пробиваш проклетата плът с нож?

студено ми е

защо не ме докосваш,

не искам да издъхна така,

моля те спаси ме,

останалите само не ме убиха,

ти трябва да ме спасиш

но те не успяха,

аз не успях

капана на хищника е той като жертва

в него се хванахме

но ти не си другите, заслужаваш

да летиш

заслужаваш истини,

затова ще лъжа

ЧЕ НЕ ИСКАМ

ДА ЦЕЛУВАШ

ГОЛОТО МИ СЪРЦЕ

когато го извадиш

защото аз съм лъжа

аз съм хищник

пощадиш ли ме ще те преследвам

ще ме сънуваш

ще чуваш воя ми

и заклещен в сърцето ми,

И давещ се в кръв

ще умреш като тях

а ти не си като тях, аз те обичам

и тях ги обичах, но с тях бях уверена

а с тебе не съм, точно защото

те О Б И Ч А М 

но на любов научи ме

недей

не бих ти се дала, преди да разкъсам себе си

иначе теб ще разкъсам

а ти ще си мислиш, че ме лекуваш

ти си спасение

но се спаси,

толкова те искам

защо те обичам повече?

Затова довърши ме

Души ме

Че иначе ще те преследвам

Ще ме сънуваш,

Ще те разкъсам, и удавен в кръв от сърцето ми

Ще ти хареса

И ще останеш

И ще умреш

Или по-лошо – ще си приличаме

Убий ме

Спаси ме

Убий ме

Спаси ме

Убий ме

Спаси ме

Убий ме

Спаси ме

Уб  ,...сп..убс...спхгкфсйлфйлдйфклсйфклсддайхйкасхфйка ....




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siainia - Пожелавам ти
08.07.2019 08:28
Духа на "барелината" Да застане до теб за да стоиш в него.
цитирай
2. madmaxx - ...
08.07.2019 19:06
наистина е твърде искрено...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taniadacheva
Категория: Поезия
Прочетен: 637602
Постинги: 270
Коментари: 504
Гласове: 2569
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930