Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2016 01:20 - Bloody sun
Автор: taniadacheva Категория: Поезия   
Прочетен: 850 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 02.03.2016 01:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако във слънчев лъч се превърна
и дойдат при тебе пръстите ми,
направени ще са от блясък посърнал
и лепнещ от пепел на мъст.

Ако аз слънчев лъч истински стана
и праха си избърша от светлината,
да го няма праха от останките ми,
и аз-ът от самотата ми,

с ръцете-лъчи аз ще те докосвам
без допир ти да усещаш. 
Плътта и с шамари докосва-
искам само душа да усещаш.

Ако във слънчев лъч се превърна
и пак ти изгониш обичта ми клета
със нож, светлината ми той ще ти върне
с предателски блясък на острието.

Отново замахваш, и сочиш вратата,
с нагрято желязо жигосваш ти въздуха
и с безразлични думи душата,
която превиваш на възел,

но тя не е плътна, а е слънчев лъч,
а аз не съм плътна, а съм любовта си,
и с думи към мене не ще я отлъчиш
като плашиш умрял със смъртта,

защото жива ли е, любовта, знам, убива
и тяло, и навика му да мисли за себе си
ти замахвай, но слънцето ножа ти скрива  
и страха, и във блясък погребва ги.

На сянка заставай, по-бързо се крий,
светлината стените не чупи,
не е като тялото, за да те открие то
и стените и теб изпочупи.

Но лъча не е тяло, да го счупиш и спреш,
и любовта да обича да я откажеш.
Лъчът само ти дава да избереш
да се криеш или покажеш.

Ако във слънчев лъч се превърна
ще имат ли сила пръстите ми
да спрат да докосват и имат, а да обърнат
в любов пепелта си от мъст?

image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. madmaxx - ...
02.03.2016 08:28
... Ще имат ли?...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taniadacheva
Категория: Поезия
Прочетен: 637868
Постинги: 270
Коментари: 504
Гласове: 2572
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930