Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2016 13:26 - Билет
Автор: taniadacheva Категория: Поезия   
Прочетен: 1202 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нарисувал си будки по гърба на детето
на любовта и омразата;
каза, някъде там си оставил билета ми,
но къде е това, не показа.

Сега самотата ми се разхожда по жиците
телефонни, що свързват хората,
че високо да е, да надникне в полиците
на възхищението в затвора ти.

Но билет не намерих, а намерих си костите
от мен изхвърчали, докато падам,
откраднал ги бе, на затвора ти гости са
да оформят сърце, че си нямам.

И билет съм сега, и по вятъра стичам се
след костите открадна молбите ми
да полепват по вятъра вечно затичани
към окуцяването си, там почитат те.

Но билета не даваш, все нямало място,
и претъпкани шкафове все са дните ми,
и вадя от себе си всичко, и ясно е,
че ще извадя и себе си, и мечтите ми,

за да приличам на тебе, дано пък съдбата
се излъже че теб съм, и даде ми билета ти,
но не е твое лицето ми, а е придатък
на представата ми за теб от книжлетата.

Все тичам към тебе, а в тичане губя те,
потъпкала себе си, тъпча цветята,
жестока съм вече, с дъхът си погубих ги,
с въже за обесване от лицата им,

и въжето протягам с ритник към вселената
със мъртва душа аз билета да хвана,
че душа да нахраня, с от ням песнопения,
с въжето май искам и тебе да хвана,

и да го стегна, при мен да останеш,
при мен ли те искам или при смъртта?
Защо аз от рана, раняващ съм станала?
Това ли е любовта
?

Нарисувал си будки по гърба на детето
на любовта и омразата,
и най после ми даде билета ми
когато аз вече не го заслужавам.

От будката купих 3D очила,
и шоу да гледам застанах,
а шоуто беше за туй аз каква
за да получа билета съм станала.

image



Тагове:   билет,   любов,   промяна,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. madmaxx - :)
03.03.2016 11:42
...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taniadacheva
Категория: Поезия
Прочетен: 637809
Постинги: 270
Коментари: 504
Гласове: 2571
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930