Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2020 22:04 - Практиката на нестареене. Как се "законсервирах" и не се променям през годините.)))
Автор: radostinalassa Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1625 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Веднъж една приятелка ми разказа много интересна история за дядо си, която се случила през 50-те години на миналия век.   Историята ме шокира! ...   Дядото бил на 45 години, когато се разболял от тежко сърдечно заболяване.   Обръщайки се към лекарите, той установил, че лекарството не е в състояние да помогне, прогнозата е разочароваща и че му остава не повече от шест месеца да живее!   „Приведете в ред работата си, побързайте, времето ви изтича!“ Лекарят му казал.   image Авторска рисунка. А на съседната улица живееше индиец, истински индиец!   Как и защо в съветско време той се озова в страната ни не беше неизвестно, но индиецът се занимаваше с лекуване и някой посъветва дядо ми да отиде при него.   Индуистът го прегледал, подал огромна торба със сушени билки, разказал как да ги вари и да ги вземе и го посъветвал да спи само на чист въздух в продължение на една година.     Авторска рисунка. Дядото спазваше точно всички препоръки и още същия ден той си изгради легло на откритата веранда ...   Година по-късно той влезе в лекарския кабинет с лека походка на здрав човек, който му предсказа бърза смърт.   Лекарят изпита шок и стрес, непрекъснато повтаряше, че това е невъзможно и някак си не беше никак щастлив от този изход на събитията ...   Скоро индиеца  бе изгонен от страната, уж заради шарлатанство и коварство. И дядо му беше искрено благодарен, често си спомняше и щастливо доживява до 95 години.   До края на живота си той спеше на верандата както през лятото, така и през зимата! ...   image Авторска рисунка. Тази история наистина ме впечатли!   Помислих си: е, с билките всичко е ясно, но колко важно беше да се изпълни пунктът за нощен сън на чист въздух? Какво получава човек, който не е в стаята, дори да спите с отворени прозорци?   И реших да проведа експеримент, като повторя пътя на дядото на моята приятелка.   Беше през февруари, но бях упорита и не отложих до лятото, исках да започна възможно най-скоро!   Събрах билки за изцеление на сърцето и започнах да си подреждам място за спане на открито.   Аз живея в частна къща, затова се устроих в градинската беседка.   Трябваше да купя малък, но удобен диван и супер топло одеяло в Ikea.   И експериментът започна ...!   Веднага ще ви кажа, че да спите през зимата на улицата не е много удобно.   Първо, когато се стъмни и всички хора се събират под покрива на къщата, където е безопасно, топло и удобно, вие, напротив, напускате къщата.))) Ти се скиташ в тъмнината, а това не е удобно. Освен това трябва да се обличате много топло. Ставаш като астронавт, преди да излезеш в космоса! До сутринта все едно - носът замръзва, без значение как го скривате! Но това не ме спря!   Първата нощ беше удивително красива, лунна и звездна! image








  Веднага се сетих как с майка ми и спяхме на огромна купа  сено в селото на баба ми! По-скоро те не спят цяла нощ, възхищавайки се на звездната бездна над главите им! Никога не съм виждал толкова светло фантастично небе в живота си! Вследствие на красивите спомени заспивах, усещайки как вятърът докосва лицето ми.   Събудих се сутринта, шокиран от откритието: Нощувах сред въздушните течения, въздушният океан ме изми с дъха си и имаше ярко усещане, че някой цяла нощ ме люлее и гушка! И много светло беше усещането за себе си в центъра на жизненото пространство, изпълнено с преливаща енергия! Всъщност, ако спите на открито, вие печелите, защото:   вдишвате въздух, изпълнен с енергия - прана, както казват индусите. Има много прани в планините, на морския бряг, далеч от промишлени съоръжения и градове. Благодарение на нея се диша толкова лесно сред природата. И, разбира се, тя е повече на улицата, отколкото на закрито.   няма електрически и електромагнитни полета, които влияят неблагоприятно на здравето, в мрежата , в които живеем, докато сме в къщи. радиоактивният фон е по-висок в каменни, тухлени и бетонни къщи, по-нисък в дървени и още по-малко на открито. Може би ние остаряваме и умираме от радиация, която се излъчва от планетата, особено от нейните твърди скали. Ето защо хората не живеят дълго в каменни дворци ... И естественото ниво на радиация винаги е по-високо в стаите. Спането на улицата - по-малко отрицателен натиск върху околната среда върху вашето здраве!   Сега дойде лятото, красота! Топлина!   Експериментът продължава от няколко години! Реквизитът беше добавен: козирка за комари.   Но сега леглото ми изглежда като кралско!   Разбира се, има лоши дни, когато беседката е твърде ветровита и влажна. Тогава нощувам в къщата. Но средно почти две трети от нощите ми са на открито. Приятелите ми се шегуват: построихте такава красива къща, за да спите на улицата ?!   И също така относно страха: по някаква причина не се страхувам! Съпругът ми също споделя страстта ми да спя на въздух. Но когато заминава за дълго време в командировки в чужбина, продължавам експеримента сам.   Освен това трите ми котки ме следват и спят в краката ми, до мен.   Струва ми се понякога. че дори е по-безопасно да спиш на улицата, отколкото в къщата: ти си тук и цялото ти богатство е в къщата. Там е  по-опасни!)))   Пия периодично  на сърдечни сборове от билки, обичам да варя мента и валериана за през нощта - за блаженство на сърцето и добър сън.   Какви изводи мога да направя? Какво се промени в здравето ми през това време?   Чувствам се прекрасно! Не хващам настинка и не се грижа за грипа. И по някакъв начин не сепроменям ,като че ли съм законсервирана.   Годините минават, но все още съм същата! ..   От вас зависи да решите дали това е готино или не , аз  съм доволна!
Лана Прозорова


Тагове:   навън,   радиация,   спи,   прана,


Гласувай:
7



1. dobrodan - Ам, такова де, оная работа с едната работа в другата работа
15.06.2020 08:59
на улицата ли?
Неизпълнимо в днешно време. Я леглото откраднат, я нея, я нея с леглото заедно.
Иначе идеята не е лоша :).
цитирай
2. radostinalassa - Може да правиш работата денем
15.06.2020 14:19
И тераса ли нямаш? Тя е заземена според мене. За лятото става. А селяните са добре. Могат да спат до кучетата. Така индусите няма да могат да ги отровят при набезите си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 13134296
Постинги: 11560
Коментари: 18328
Гласове: 6661
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Децата на дявола - нехора, сатанисти, педофили
2. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
3. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци
4. Заземяването лекува възпалителните процеси
5. Мусорна ДНК. Холограма на плода. Педента на ДНК.УЗИ.
6. Душата, нейната генетика, потомците ни.
7. Връзката между българи и шумери
8. Реинкарнацията и генетиката
9. Раждането на тракийската азбука
10. На земята живеят четири вида човек
11. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
12. Американските бомби с обеднен уран
13. Лицензиран расолог - Вл. Авдеев
14. Енергоновата система на кръвта
15. Руският език не е руски, а български
16. Подслушват ли телефона ви?
17. Българският език - езикът на първите хора!
18. КОВИД - 19 и старите лекари
19. Хидра 1 и Хидра 2 - рак
20. Ябълков оцет - мастер клас
21. Истината за атеросклеротичните плаки и гъбичките
22. Уникален артефакт от Сибир, който принуди учените да преразгледат историята на древния свят
23. Мусорната ДНК се оказва критична за видообразуването
24. Д - р Райън Коул , патоанатом - ваксините са токсини
25. Ето я истината защо Русия нападна Украйна
26. Русия дълго време толерираше лудориите на западните си партньори и беше твърде толерантна към тях -лазерният"Метадрон Орхидея"
27. В България е създадена най - ранната писменост в света https://www.youtube.com/watch?v=q2TRX1vkCFg
28. Без САЩ комунизма нямаше да се роди
29. Болкотерапия чрез молитвена поза
30. Акад. Васил Николов: Носим гени на 8 000 години